Meksika Mutfağından: TACO


   Meksika Mutfağından :   TACO                                                                                             
              Türk Mutfağına fazla yabancı olmayan bu lezzeti sizlerle paylaşmak istedim. 
Umarım beğenirsiniz:)
   
                                       Malzemeler:


  • 3 yaprak kıvırıcık yada göbek salata
  • 2 adet domates
  • 1 adet salatalık
  • 200 gr kıyma 
  • karabiber, pulbiber, kekik, sarımsak tozu, kimyon
  • 4 adet Taco
  • Hazır Taco sosu
                         
                                         Yapılışı:


  1. Sebzeleri yıkayıp doğruyoruz.
  2. Kıymaları yağda iyice kavuruyoruz.
  3. Ardından baharatları ilave ediyoruz.
  4. Taco'ları fırında yaklaşık 15 dk. 150°'de ısıtıyoruz.
  5. Bütün malzemeleri hazırladıktan sonra ilk olarak taconun içine sırasıyla kıvırcık, kıyma, domates ve salatalıkları koyuyoruz. 
  6. Dilerseniz üzerine taconun özel sosundan koyabilir ve mısır taneleriyle sevis edebilirsiniz.

                                           

Afiyet Olsun!
                                                                     

Yorumlar

  1. tekrar merhabalar:))
    ne hoşş bir sayfanız war...
    aklımı başımdan aldınız..
    :))
    ne yazacağımı bilemedim..
    seve seve izleyiciniz oldum hemen..
    bende sizi bekliyorum sayfama...
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :))

    ayşegül...

    YanıtlaSil
  2. Ayşegül Hanım , çok teşekkürler inanın çok mutlu oldum böyle düşünmenize :) elimden gelen en iyi tarifleri araştırıp deneyip yayınlamaya çalışıyorum, beğenmeniz beni çok sevindirdi :))
    Sevgiler
    Eda

    YanıtlaSil

Yorum Gönder