Ton Balıklı Köfte

             Geçenlerde evine davetli olduğum sevgili arkadaşım Sugey'de yemiştim ilk kez bu köfteleri. Bence çok lezzetliydiler. Ona bir kez daha teşekkür etmek isterim güzel daveti için. Ben de bugün eşime yapmaya kara verdim. Ondan da tam not aldğına göre artık size sunabilirim dedim. Tarif çok pratik ayrıca vejateryanlar için iedal bir seçim olabilir. Karşınızda: Ton ton köfteler :)



 Malzemeler:

  • 1 adet konserve ton balığı (150 gr.)
  • 1 adet yumurta
  • 2 yemek kaşığı galeta unu
  • 1 yemek kaşığı mısır unu
  • 6-7 dal maydanoz
  • tuz




Yapılışı:

  1. Yumurta, tuz, galeta ve mısır ununu bir kapta iyice çırpıyoruz.
  2. Maydanozları ince ince kıyıyoruz ve karışıma ilave ediyoruz.
  3. Ton balığının suyunu süzdükten sonra onu da ilave ediyoruz.
  4. Tüm malzemeleri eklendikten sonra karışımı yoğurmaya başlayın ve birbirine iyice karışmasını sağlayın.
  5. Bu aşamada köftelere şekil veriyoruz. Dileğiniz gibi şekil verebilirsiniz. Ben ceviz büyüklüğünde köfteler elde ettim.

 Yanında patates kızartması ve mevsim salata ile harika olmaz mı?


Afiyet Olsun

Yorumlar

  1. Çocuklara balık yedirmek için güzel bir alternatif ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  2. Afiyet Olsun. Çok amaçlı köfteler, her kesime hitap ediyor değil mi :))

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    kızım tam bir köfte canavarı. Tavuk köftesi yapıyorum ben genelde, ama ton balığı ile hiç denememiştim. Harika bir fikir :)) Mutlaka deneyeceğim,
    Bana da beklerim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder