İlk Versatile Blogger Ödülüm


Merhabalar;

      Bugün sevgili 'Yaseminin Mutfağından' beni ÇOK YÖNLÜ BLOGGER ödülüne layık görmüş, kendisine kocaman sevgilerimi sunuyor ve teşekkür ediyorum.

Ödülü alan blogger'ın yapacağı birkaç görev varmış, şimdi onları yerine getireyim :)

Görev 1: Ödülü 11 Arkaşıma vermek gerekiyormuş. Herbirinizi çok seviyorum bence ödüllere hepimiz layığız. Çünki her birimiz emek harcıyoruz...


Görev 2: Ödül verdiğim bloggerlara haberdar etmek Seve seve :)


Görev 3: Kendin ile ilgili 7 özelliğini blogta paylaşmak

  • Yeni tatlar denemeyi severim, farklı ülkelerin mutfaklarına ilgim vardır.
  • Biraz garanticiyimdir, ki hayatta hiçbir şeyin garantisi yok biliyorum...
  • Arkadaş edinmek, yeni kişilikler tanımak hoşuma gider.
  • Mütevaziyimdir.
  • Gereksiz ve boş konuşmayı sevmem.
  • Sabırsızımdır, o an hemen olsun isterim.
  • Karşımdaki hakkında her zaman artılarla başlarım, sonrasında o artılar ya artar ya da azarlır...

Görev 4: Size ödül veren kişi / kişilere teşekkür etmek

Bu ödülü layık gören sevgili http://yasemininmutfagindan.blogspot.com/ 'a çok teşekkürlerimi sunuyorum.

Görev 5: Versatile Blogger ödül fotoğrafını post'a koymak

Yorumlar

  1. Rica ederim...Blogun harika.başarılarının devamını dilerim.
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  2. Ödülümü memnuniyetle alıyor ve teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, Başarılarınızın devamını dilerim :)
      Sevgiler

      Sil
  3. Teşekkür ederim.Yanıtladım.Mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :)) Başarılarınızın devamını dilerim

      Sevgiler...

      Sil
  4. Canim cok tesekkur ederim odul icin.
    Onurla aliyorum insallah en kisa zamanda cevaplarim..
    Tesekkurler
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Ayrica baslik cok guzel olmus nasil yaptiniz merak ettim..

    YanıtlaSil
  6. BENCEDE HARIKASINN

    YanıtlaSil

Yorum Gönder