Beyaz Cikolata - Frambuazli Muffin

     Merhaba arkadaşlar nasılsnız?? Beni sorarsanız 36. haftamdayım iyiyim ama kocaman oldum, son aylar ne kadar da zormuş, mesela oturduğum yerden kalkamamak gibi :)) Neyse artık bebişime kavuşmama çok az kaldı biraz daha sabır... Ailecek seni bekliyoruz meleğim...
   
      Bugün sizlere nefis bir tarifim var :) Misafirlerim için yapığım bu minik kekleri onlar gelemediği için bende yayınlamaya karar verdim. Tarifin baz muffin hamurunu daha önce yayınlamıştım. Ben hep bu hamuru kullanıyorum ve çok memnunum. Sizlerden gelen yorumlardan anladığım kadarıyla sizde bu tarifi çok sevmişsiniz, teşekkürler :)


Malzemeler:

Yapılışı:
  1. Fırını 180 dereceye ayarlayın.
  2. Baz hamuru elde ettikten sonra beyaz çikolata parçalarını hamura ekleyin ve karıştırın.
  3. Son olarak frambuazlari da ilave ederek muffin kaplarına 2 yemek kaşığı kadar koyun.
  4. Üzeri altın-kahve olana kadar pişiriniz.


Afiyet Olsun!

Yorumlar

  1. Muffinler harika görünüyor.
    Bebeğinize hayırlısıyla kavuşmanızı dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkurler guzel dileklerin icin Deniz'cigim :))

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık...
    görüntü muhteşem :))

    YanıtlaSil
  4. muhteşem olmuş yahu ! tadı damağıma geldi....

    YanıtlaSil
  5. Hadi hayirlisi. Mmm nefis canim nefis.

    YanıtlaSil
  6. offff.olsada yesem canım.nefis nefiss.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler guzel mesajin icin
      Sevgilerle :))

      Sil
  7. çok güzel görünüyorlar
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. cok guzel gorunuyor gercekten, fotograf da harika olmus elinize saglik :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel gorunuyor canım ellerıne sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder