Eşime...

   Bugün sevgilim, hayat arkadaşım, benim bu blogu açmamda ki en büyük destekçim, kızımın babası, can yoldaşım eşim için yazıyorum. O'nun fikirleri ve sonsuz yardımları sayesinde 'Edalı Mutfağım' var oldu.
   Teşekkür ederim canım, iyi ki hayatımdasın ve iyi ki senin eşinim...

   Veee.. Sevgili Eşim artık doktor! Kendisi fizik üzerine doktora yapıyordu ve bu geçirdiğimiz zorlu 4 yıl sonucunda başarısına başarı kattı ve doktor oldu. Canım sevdiğim tekrar tebrikler!


       Başarı, sağlık ve mutluluk bizimle olsun aşkım....

   Gelelim cupcakelerimize... Bu güzel unutamayacağımız anlarımıza bir tane daha eklemek için bu cupcakeleri, eşime yaptım. Şeker hamurunun üzerindeki baskı eşimin tezinin kapaktaki resmi. Bu yenilebilir baskıyı, şeker hamurunun üzerine yapıştırdım. Vanilyalı Cupcake tarifi ise sitemde var ve burada bulabilirsiniz. Bugünlük Sadece çikolatalı butter cream tarifini yazacağım:




Malzemeler:

  • 175 g bitter çikolata (%70 kakao)
  • 225 g tuzsuz tereyağ oda sıcaklığında
  • 1 yemek kaşığı yarım yağlı süt
  • 1 çay kaşığı vanilya ektrası
  • 250 g pudra şekeri
Yapılışı:



  1. Çikolatayı benmari yöntemi ile eritin,
  2. Ayrı bir kapta tereyağ, süt, vanilya ekstrası ve pudra şekerini pürüzsüz krema haline gelinceye dek çırpın.
  3. Eriyen çikolatayı tereyağlı karışıma ekleyin tekrar mikserle çırpın. Akmayan kıvamlı bir krema elde edene kadar çırpmaya devam edin.
  4. Bu kremayla cupcakelerinizi dilerseniz benim gibi şeker hamuru ile üzerini kapatın ya da kremayı özel poşetine koyup şekilli olarak üzerini süsleyin.
Not: Bu tarif Cupcake from the primrose bakery adlı kitaptan alıntıdır.


Afiyet Olsun!

Yorumlar

  1. Eşiniz çok şanslı biri. Bu kadar düşünceli bir eşe sahip olduğu için. Başarısını tebrik ediyorum ve devamını diliyorum. Mutluluğunuz da bir ömür sürsün :)

    YanıtlaSil
  2. off nefis nefisss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. eşinizi de sizi de tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  4. ne guzel dusunceler,,yorumlar ,,paylasimlar bunlarrr
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder